Heb je een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening. We willen je graag verder helpen en een goede oplossing bieden. Mail je klacht naar: klantenservice@wegnahetwerk.nl.
We zullen je klacht bekijken en proberen om deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Je ontvangt van ons een bevestiging als we je klacht hebben ontvangen. We beantwoorden je klacht binnen 14 dagen na ontvangst. Als we meer tijd nodig hebben, dan stellen we je daarvan op de hoogte. Als je dit niet op prijs stelt, kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen . Voor meer informatie ga naar https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/.
Tenslotte is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. (http://ec.europa.eu/odr). Als je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je te vrij je klacht via dit platform te deponeren.